Iklan

Sabtu, 17 Julai 2010

Kejoraku Bersatu

Dirimu persis bintang terbit dari langit
Bukanlah mimpi - mimpi ku
Disini telah datang sayang paling dalam
Bawaku pulang berteman pelangi

Engkau hadir dengan begitu indah, menerangi hidupku, membawa segala kebahagiaan dan keceriaan. dan aku tahu ia bukanlah hanya khayalan yang bermain diminda. kau adalah kenyataan dan hidupku. telah ku ciptakan kasih dan sayang kepada mu, rasa cinta dan kasih yang sangat mendalam. hidupku kini terasa ceria dan aku sangat gembira dengan kehadiran mu disisi.

Kamar hatiku dihiasi
Biar cantik biar baru
Semuanya kerana mu
Oh, yang lemah jadi gagah
Biar buruk jadi indah
Kerana sentuhan cinta mu

Diriku kini telah berubah sama sekali, aku bukanlah insan yang seperti dulu. kini aku sentiasa kelihatan terurus rapi, semuanya disebabkan dirimu. aku semakin kuat dalam menempuh hari-hari indah bersama mu, biar apa pun jua halangan tisak akan aku hirau. aku juga tidak kisah dengan kata-kata orang lain kerana apa yang penting aku menyintai dirimu sepenuh jiwa.

Ku menyusun langkah bersama mu
Lilin diri tak kan padam
Seandainya engkau adalah sumbunya

Aku akan menjadi kuat dalam menghadapi rintangan yang bakal ku tempuh. semangat ku jua tak akan pernak luntur selagi kau menjadi idamanku. kau begitu bermakna buat diriku dalam merencanakan hidup kita seterusnya.

Kau lah puteri yang ku dambakan
Bidadari syurga jelmaan dunia

Engkau begitu penting dalam urusan hidupku. kau menjadi lambang kebahagiaan dalam perjalanan kisahku. kau terlalu cantik bagiku, tiada yang secantik dirimu dialam fana ini.

Akan ku jaga seluruh jiwaku
Biarlah karam berdua
Asal kau tak terlepas dari genggamanku

Akan ku pastikan kau sentiasa menjadi milikku, akan ku cintaimu sepenuh jiwa ku. biarlah betapa hebat rintangan yang bakal kita tempuh, biar sesusah mana sekalipun akan ku pastikan kau sentiasa senang, biarlah segala kesusahan itu ku tanggung semua, asalkan kau sentiasa bersamaku.

Biarku lamar sahih dirimu
Menjadi ratu beradu dalam pelukan
Kejoraku bersatu

Akan ku melamarmu untuk menjadi isteri ku. kau akan ku jadikan ratu permaisuri dalam kehidupan kita berdua. yang sentiasa berada dekat denganku. laksana bintang dinihari yang sentiasa terbit diwaktu pagi..

0 ulasan:

Catat Ulasan